TULAY OZCAN

İzleyiciler

23 Kasım 2012 Cuma

Bosna Hersek ( Bihaç)(17-28 Temmuz 2012 Bosna Hersek Gezisi)

20 temmuz 2012 cuma günü kahvaltıyı otelde yaptık. Sonra mayolarımızı giydik.Otelden Velika kloduşa'ya gittik. Bize bir lokantada öğle yemeği verdiler.Yemekte su yerine maden suyu ikram ettiler.Sonra Motel Bazani adında havuzu olan yere geldik.
Havuz keyfinden sonra akşam bizim için çevirme hazırlamışlar

Sonra Bihaç'a gittik Aşağıda yolda gördüğümüz bir manzara. Nehrin suyu tertemizdi.

Bizi şelalerin olduğu dar bir toprak yoldan ulusal parklarına götürdüler. Orada rafting yapan bir grupla karşılaştık.Onların suda geçişlerini izledik.Manzara muhteşemdi

Orada piknik yapıp topluca oynadıktan sonra geri şehre döndük. Aşağıdaki resimde şehirlerinde savaşı anlatan bir müze kurmuşlar . izlerken çok etkilendim .
Geldiğimiz yoldan geri dönüp Hırvatistana geçtik. Oradan da slovenya ya geçtik. Başkenti Ljubljana ' naya geldik. Oradaki katedralden görüntüler aşağıda.

Yüksekçe bir yerden şehri seyrederken yan sokağında ağaçlarında bulunan heykeller çok dikkat çekiciydi.

Kaleye giderken yol üzerinde bir hediyelik dükkanında çok güzel hediyeler vardı.

Kaleye camdan bir asansörle çıktık. Manzara muhteşemdi.

Slovenya'dan sonra Almanya Stutgart'a geldik. Caddedeki çocuk oyuncağı. Burada çok fazla durmadık.