TULAY OZCAN

İzleyiciler

25 Ocak 2011 Salı

sulu boya çiçek (Watercolor flower)

Suluboya çalışmalarımdan biri.  Suluboya çalışmak çok zevkli. Boya kağıt üzerinde dağılarak çok güzel doku oluşturuyor. Işık gölge resime hacim kazandırıyor. Bu tür resimler beni çok etkiliyor.
               Dışarısı bembeyaz. Akşam üzeri çok kar yağdı. Yarın sabah soğuktan her taraf buz olur. Yarın nasıl yürüyeceğim diye düşünüyorum. Kar beni mutsuz ediyor. Ben kış aylarını sevmiyorum. Kış benim özgürlüğümü kısıtlıyor. Rahatça dolaşmamı engelliyor. Bu yıl çok kış olmadı diye seviniyordum. Kar yağması moralimi bozdu. Yanlış anlamayın kar manzaralarına bakmayı seviyorum. Fakat karda yaşamak bana göre değil. Çünkü karda yürüyemiyorum. Düşüyorum. Neyse yarın ola hayır ola.


Watercolor is one of my work. Very enjoyable to work with watercolors. Paint on paper is distributed into a very nice texture. Light shadow figure gives the volume. Such pictures affect me very much.

White outside. A lot of snow fell over the evening. Tomorrow morning the cold is ice everywhere. Tomorrow I think how I walk. Snow is making me unhappy. I do not like winter. Winter restricts my freedom. Dolaşmamı comfortably blocking. This year, because he had a very seviniyordum winter. Snow broke me down. Get me wrong I like to look at views of the snow. But not for me to live in the snow. Cause I can not walk in the snow. I'm falling.

1 yorum: