TULAY OZCAN

İzleyiciler

1 Haziran 2011 Çarşamba

19-mayıs 2011 Şirince

19-20- 21-22 mayıs 2011 Tarihleri arasında Ergin izcilerle Muğla köycegizde Kamp yaptık. Kampımız çok güzel geçti. Perşembe günü kuşadası - davutlar- güzel çamlıda  Zeus mağarasının olduğu park alanında bir gece kamp yaptık. Ben kampa giderken yeni bir çadır aldım. Heves ile çadırı kurduk. çadırım biraz büyüktü. Gerekirse arkadaşları misafir edeceğimi söyleyerek hava atıyordum. Çadırı kurduktan 5 dakika sonra çadırın üzerinde bir sivrilik oluştu. Çadırı taşıyan çubuklardan biri kırılmıştı. Tamir edelim dedik ama işe yaramadı. Ben moral bozukluğu ile çadırı topladım. Bu arada herkes çadırını kurmuş ve dinlenmeye başlamıştı. Benim çadırım yoktu ve eşyalarımla bankın üzerinde oturdum. Sonra sağolsunlar eşimin okulundan iki öğrenci çadırlarını bana verip kendileri başka çadıra geçtilerde bende yerleşebildim. Akşam güzel çamlığa yemeğe gittik. Fener alayı düzenleniyormuş. Bizde izcilerle fener alayına katıldık. Yemekten sonra kamp alanına geri döndük. Herkes yol yorgunu olduğu için hemen yattık.
          Sabah saat sekizde kalktık çadırlarımızı toplayıp otobüse yerleştirdik. Ve Güzel çamlı belediyesinin ikramı olan kahvaltımızı ettik. Şirinceye doğru yola koyulduk. Şirinceye gelince manzaraya bayıldım. Evleri restorasyondan geçirmişler ve çoğunu pansiyon yada butik otel haline çevirmişler . O evlerin birinin bahçesinde kahvaltı yaptık. Efese doğru yola koyulduk. Devamını yarın yazacağım  Şimdilik hoşça kalın