TULAY OZCAN

8 Haziran 2011 Çarşamba

efes, Bodrum ,Köyceğiz

Yeniden Merhaba,
Devamı yarın dedim ama yazamadım. Bugün devam ediyorum.
 Efesi aynı gün gezdik. Bu arada efeste mankenler çekim yapıyorlardı.  Çok Güzel kızlardı. Daha sonra Bodruma  geçtik. Kısa bir öğle yemeğinden sonra Kalesi ve su altı müzesini gezdik. Ve yine yola koyulduk Köyceğize doğru. Akşam güneş yeni batmıştı Köyceğize geldiğimizde. Akşam yemeğini yedikten sonra kamp alanı olrakta kullanılan Köyceğiz parkına geldik. Parkta düğün vardı. Biz arka tarafa eşyalarımızı taşıyıp çadırlarımızı kurduk. Herkes çadırlarında dinlenmeye geçti. Yorgunluktan uyuya kaldım. ama arada kart bir kuş sesi kulağıma geliyordu.21 mayıs 2011 Sabah kalktığımızda çınar ağacı gibi ulu ağaçların altındaydı kampımız. (Daha sonra bu ağaçların SIĞLA ağaçları olduğunu öğrendim )Çeşitli kuş sesleri etrafımızı sarmıştı. Kahvaltıdan sonra Köyceğiz - İztuzu sahine kadar uzanan tekne turu için hazırlandık. Tekne saat 10 da geldi. . Bütün  köyceğiz gölünü bir uçtan bir uca  muhteşem manzara eşliğinde geçtik. Biz geçerken etrafımızda balıklar atlıyordu. Sonra Dalyanın bulunduğu kanala girdik Bir tarafta Kıral mezarları diğer tarafta dalyan ve kıyıda bağlanmış tekneler harika görünüryordu. Sazların arasından iztuzu plajının  ucuna göl tarfına yanaştık. Yürüyerek deniz tarafına geçtik. Sahil mayısayı olmasına rağmen kalabalıktı. Ve deniz dalgalıydı. Sahil ve denizin içi çok ince kumdan oluşuyordu. Biraz denize girdikten sonra tekneye döndük. Ve öğle yemeğinde  balık vardı. Sonra gerye köyceğiz gölüne geri döndük ve oradaki çamur ve sıcak su kaplıcasına  geldik. Çocuklar çamura bulandılarç Bizde çay bahçesinde oturduk. Kamp alanınıa yine tekneyle döndük. Akşam yemeği yedikten sonra çadırda uyuya kalmışım. 22 mayıs 2011 Sabah erken kalkıp kahvaltımızı yaptıktan sonra çadırlarımızı topladık. Eşyalarımızı otobüse yerleştirdik. Grubumuzdan ünüversiteliler izmiri gezmek istediler. Onlar izmire doğru bizde Pamukkaleye doğru yola koyulduk. Pamukkalede tarihi eserlerin başında otobüsten inip traveltenlere doğru yürüdük .Hava çok sıcaktı. Sıcakta yürümesi çok zor oldu.Her yer çok güzel çiçeklendirilmişti. Ben bu arada çiçek fotoğraflaruda çektim. Çiçek görünce dayanamıyorum. Herkes ayakkabılarını çıkarıp traveltenlerden aşağıya indi.Benim dengemi çobuk kaybetme gibi problemim olduğundan, Bende traveltenlerin sonunda keçi yolu gibi bir yoldan aşagıya indim. Tam yola ulaştım derken karşıma demir parmaklıklı kapı çıktı. Tamam şimdi oldu dedim tekrar geriye tırmanmak fikri beni korkuttu. Kapıya yaklaştığımda yanından geçebilecek bir boşluğu olduğunu gördüm ve oradan yola çıktım. ve otobüse binip Salihli - akhisar-Balıkkesir - Balya -Çan'a gece 12:30 'da vardık.Ve böylece kampımız sağsağlim bitmiş oldu.